Heeeel erg

De put is stom, want ik heb een koortslip en voel me te moe om iets te ondernemen. En dat op koninginnedag. Dus ik kijk naar de inhuldiging van Willem Alexander met de benen omhoog. Intussen lees ik nog eens in Pil. Daar lees ik dat er op internet een een vierdimensionale klachtentest te vinden is: //dkp.nl/apps/4dkl. Ik besluit hem in te vullen om te kijken hoe erg het met me is.

Na 50 vragen over allerlei lichamelijke en geestelijke klachten die ik afgelopen week ervaren heb (niet, soms, regelmatig, vaak, erg vaak of altijd) krijg ik de uitslag. Er zijn vier onderdelen: distress, depressie, angst, en somatisme. Op de eerste twee scoor ik sterk verhoogd, op de de laatste twee matig verhoogd. En nu? Volgens de test kan mijn huisarts of bedrijfsarts de score nader uitleggen. Helaas wordt er op de site geen verdere uitleg of handelingsrichtingen gegeven. Google biedt in deze ook geen uitkomst. Ik denk dat ik maar gewoon verder ga met project “uit de put, in de boom”. Ikzelf vind het namelijk gewoon erg genoeg in deze put.

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

