Nog meer overtuigingen

Hoe meer je geoefend raakt in het bewust opmerken van automatische gedachten, hoe meer je er op kunt schrijven: 

F: ik mag niet te dik worden. Ik ben eigenlijk al te dik. Daarom moet ik met m’n benen over elkaar zitten. Dan lijken ze slanker.

G: ik mag geen nee zeggen tegen taken, dat is zwak. Juist wanneer mensen je vertrouwen met een taak moet je die mensen niet teleurstellen.

H: als ik me ’s avonds niet moe voel moet ik eigenlijk nog wat werk inhalen. Gedurende de dag ben ik nooit 100% productief. Of zelfs bijna 100%.

 

 

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

